2evlat1anne Cinsiyetiniz ne şafaklar kaç bizim uygulamaya göre 40 günümüz kaldı ama erkek bebekler daha geç doğar diyorlar🤷🏻♀️
kahvesever__ 2evlat1anne oğlum 37+2 de dogdu inanmayın bebekten bebeğe değişiyor 😂 Şafak 87 son inşallah kızımı bekliyorum şimdi de🥰
Haleblbn beyzaturker56 amin inşallah hepimiz yavrularımızı sağlıkla kucağımıza alalım ☺️ nasıl gidiyor hazırlıklarınız
Mirankubra35 Bizimde 42 günümüz kaldı ama 40ı beklemeyip 38+5 te sezeryan olucaz sanirim sağlıkla gelsin oglusum
Mervex1 Mirankubra35 Merhaba. 37 haftalık oldum sizce doktor sezaryen için tarih verir mi? Siz kaçıncı haftada tarih aldınız
2evlat1anne Dgncy sağlıkla doğsun inşallah ne güzel doğacağını günü bilmek insanın içi içine sığmaz normal doğumda da ne zaman gelir ansızın mı olur korkusu var 😂