semaa_ Mgdk bende her gece bugün ne olmuş diye merakla 00.00 bekliyorum annelik delilikmiş daha karnımızdayken anladık 🥹🥰
cauuv1 Bende 00.00 beklemeden uyuyamıyorum günler geçmiyor sezeryana son 12 gün. 37+3 olduk buton çooktan geldi🥰🙏
semaa_ Yaseminki yerini çok sevdi demek minik🥰 hayırla sağlıkla bir an önce gelsin inşallah diyelim o zaman 😁❤️