esmerella37 ya sayfada var uzunca anlatmıştım ama kısaca bhsedim. İçeri giriyorsun belden aşağıno soyup çarşafa dolanıp geliyorsun, yatıp bacaklarını 2 yana açıyorsun. Doktor önce spekulum takıyor ördek ağzı diyorlar. Sonra klemp ile rahim girişini tutuyor. Daha sonra büyük enjektörler ile içeri ilaç veriyor. verdiği ilaç biraz yakıyor, tüpler tıkalı ise rahim yapışık ise biraz fazla acı oluyor. İşlem maksimum 7 8 dk sürüyor. Bitince de 1 hafta boyunca günde 1 2 ped kadar kanama normal sayılıyor. Ağrın olursa parol içebiliyorsun. Anestezi istersen de damardan ufak bir doz veriyorlar salaklanıyorsun. 10 dk sonra kendine geliyorsun zaten