TugbaOzarin Bugün endokrinde kan değerlerime baktırdım vitamin ilaçları kullanmama rağmen D ve B12 vitaminim düşük çıktı aynı durumları yaşayan varmı kadın doğumcuna danış dedi doktorum ona daha gidemedim
momyseker TugbaOzarin benimde aynıları düşüktü. B12 için iğne oluyorum 5 yada 6 tane oluyo 1 paketin içinde, her hafta oldum hatta sonuncusu kaldı. D vitamini düşüklüğü içinde solgarın d vitaminini verdi doktorum onu içiyorum
TugbaOzarin momyseker inş fayda eder çok tedirgin oldum tam önemli vitsminler eksik sanırım banada iğne verir
__mom1 D vitamini ne kadar kullansak bile güneş görmeden yükselmiyor. Hazır yaz gelmişken günde en azından 15 dakika güneş görmeye çalışın
Cigerekacankedituyu B12 için iğnedense Orzax’ın dil altı spreyini tavsiye ederim. İğne bile o kadar etki etmemişti bende. Bir de iğneyi gebelikte çok kullanmanızı istemiyorum demişti doktorum. D için yorum yapamıyorum maalesef.