Meloo35 Kızlar bir adet gecelik aldım bir adet alt üst pijama takım ve beyaz fotoğraf vs için şık dantelli lohusa hem alt üst hemde gecelik sabahlık şeklinde aldım sizde bir takım pijama daha almalımıyım yeter li olur mu sizler kaç takım koydunuz
Ahsenveannesi Meloo35 ilk doğumda sadece bir takım giydm sabhlıklı zaten 1 gün sonra taburcu oldum. Bunda nenolur ne olma diye bir tane sabhlıklı lohusa bir tanede önü düğmeli normal pijama aldım
dilay_06 Meloo35 en fazla yedek alt köy kanaman fazla olursa diye ama ben de 1 uzun gecelik 1 önü düğmeli pijama takımı aldım
Gokceveannesi 1 tane elbise gibi normal.dogum olursa giyeceğim.sezeryan olursa normal bir tane ,bir tanede önden dugmeli odaya geçince giyerim diye 😁😁 ama ikinci doğumum bu. İki gün kalma ihtimalimiz var ben çabuk terliyorum o yüzden böyle ,😁