Nurbanu34 Newmomy benim 22. Haftadan beri doğum pozisyonunda her hafta kontrole gidiyorum pozisyonu degismedi suan 31 haftaligiz insallah dönmez 😂
Tgbylmz Newmomy 32. Hafta kontrolümde dönmüştü benimki , ama 32.haftada dönüp tekrar değişeninide gördüm yakınımda 😊
Oznr Newmomy 37 de inmisti 38 de tekrar cikti. 39 da yine asagi indi 😊 40dayiz asagida su an ama kanala girmedi
Mrtnurr Benimde bebek ters duruyor duruşun adı makat geliş olarak geciyo mus sezaryen olucakmıs 38 haftaya dayanablrsen iyi olur dedi ondan sonra dayanamazsn dedi doktor
Newmomy Mrtnurr Benmki de kanama sancı vs. olmazsa sonuna kadar beklicez dedi. Bende bi an önce 38 de sezeryan olsun bitsin istiyorm:(
Mrtnurr Newmomy ben dün sancıdan hıçkıra hıçkıra agladım halada aynıyım 38de erken geliyo bana bilemoyurm
Nurbanu34 Newmomy 😂 hayirlisi olsun ne diyelim bende sezeryandan korkuyorum nedense normal istiyorum 😂
YagizAsyaMom Newmomy ya benimki de ters kafası sol göğsümün altında dimdik oturuyor 🤣🤣32+4 günlüğüm 🤔
Newmomy Nurbanu34 Kolay olcagını bilsem en güzeli normal tabi😒 ama insan korkuyo. O yzden hayırlısı hangisi kolay olcaksa o olsn inşllah hepmz içn
Newmomy Mrtnurr Ama 38 de doğum erken sayılmıyo artık normal sayılıyo suan bebek 2700 38 e kadar 3 ü geçer . Senin neden sancılarn var?
Mrtnurr Newmomy benimde kilosu aynı 2790 gr falandı ya kasıklarım agrıyo duruşundan sebep beni zorluyor o sebeple sancım var
Newmomy Oznr Evet senin postu okumustum😍 kanala da girer inşallah hayırlı doğumlar cok az kldı senin🤗
YagizAsyaMom Newmomy anlamadım bakalım dönecek mi geçen gün nst için doğumhsneye girdim ebe dedi döner belki karnın büyük çünkü dönmesine mi sevineyim karnın büyük dedi ona mı üzüleyim dönmezse sezeryan olacağım ona mı sevineyim şaşırdım 🤣🤣🤣
Newmomy Mrtnurr Kaçıncı haftaydı sizin? Aslında kafası aşagıda olunca kasık agrısı yapar diye biliyodm ben ama degilmş demekki . Az günlermz kaldı sabredelm braz daha❤️