Kubra_haciomer Merhaba kızlar, geçen hafta kese göründü 5+4te. Bu hafta gittim kese büyümüş ama bebek küçük kalmış belki geç döllenme olmuştur dedi. Var mı aynı durumu yaşayan?
Esrolojii Kubra_haciomer 6 haftalık hamikeyim bugün kontrolüm vardı kese göründü bebek görünmedi haftaya tekrar çağırdı. Korkulacak bir durum değil dedi vajinal ultrason ile belki görülebilir ama acelemiz yok bekleyelim bir hafta daha dedi . Bekleyeceğiz artık 🤔
Edsn Kubra_haciomer bugün ben de aynı şeyi duydum doktordan 2 hafta sonra tekrar gideceğim bakalım ne diyecek
birannis_ Kubra_haciomer benimde 6 haftada kese vardı vajinal ultrason ile baktı nokta gibi küçücük demişti 8 haftalıkken kalp atışını duymuştuk geç döllenme olabilir