Esranurdenizz aynı haftamız bende yaklaşık 4-5 gündür azalma yaşadım hareketlerinde ve doktorum nst istedi çektirdim şuanlık 2 güne bir çektiriyorum eskisi kadar hareketli değil ve bu beni çok korkutmuştu. Tabi muayene de oldum doktorum kordon dolaşmasına vs baktı çok şükür sorun göremedi. Bi muayene olun derim ben. Nstye de girin