Snglshm Kızlar merhabalar kuzenim aşılama yaptırdı 11. Günde değeri 15.90 çıktı aranızda böyle olup sağlıklı devam eden oldu mu?
Naz1616 Snglshm ben 8 ile öğrenmiştim 2 günde bir artması önemli olan artış iyiyse sıkıntı yok demektir
kediannesiii Snglshm catlatma iğnesi yaptıysa iğne etkisiyle de beta 15 çıkmış olabilir canım ben 13.gun bile testte silik çizgi görmüştüm inşallah dusmez yükselir değeri 🤲🌸
Snglshm Naz1616 yarın tekrar test verecek inşallah 2 katı olur ben de 60la öğrenmiştim ama 15 olunca insan bi geriliyor inşallah tutunur 🤲🏻🤲🏻