Simay13 O katı ilik gibi sümüksü kırmızımsı kahverengimsi şey geldikten sonra ara ara yine aynı katılıkta ama sadece rengi sarımtırak birşey geliyor. Kaç oldu geliyor nedir bu
mrsperaa Simay13 merhaba aynı durumu ben yaşıyorum doktorum doğuma yakın nişan dedikleri akıntı olabilir dedi sancı su gelişi ve bebek hareketlerinde azalma yoksa sorun değil takip et dedi sizinde bilginiz olsun yine doktorunuza sorun.
Hilal2901 Simay13 kanama, su gelmesi olmadıgı sürece sancın sıklaşmadan acilden giriş yapmana gerek yok dedi bana doktor. Ben de devlet takipliyim❤️ Nişanın gelmisse bile sıkıntı yok
Simay13 Zeynepozcan sancım yok ya beklesem mi acaba diye düşündüm. Bebek hareket ediyor. Arada toplanma kasılma var. Napacagimi sasirdim
Simay13 mrsperaa sancım vardı gündüzden ama düzenli degildi şimdi yokta. Su gelmedi. Napacagimi sasirdim gitsem mi doktira diye. Devlet kontrolluyum. Bire bir görüşme sorma şansım yok maalesef 😞
mrsperaa Simay13 Anladım dediğim gibi benim doktorum böyle söyledi. Hatta bugün 2 kez kahverengi vajinal akıntı gibi geldi yine ama sancım yok şu gelişi de yok bende bekliyorum. Bugün ful uzandım sizde uzanın kesildi Şuan mesela gelmiyor
Simay13 Nermins23 normal mi o zaman 😞 devlet kontrolluyum. 39+3.um. Şimdi gitsem suni sancı vermeye kalkarlar salmazlar eve beni diye korkuyorum. Kendi sancım gelsin diye bekliyeyim dedim. Ama napim bilemedim
Simay13 mrsperaa 39+3.üm. Dün doktorum zamanin gelmiş sancin çıkmış nstde deyip açıklık muayenesi yapıp uyarı vermek istedi. Sancin veya suyun gelince gel dedi. Böylede olunca bilemedim napim diye.
Nermins23 Simay13 Evet doguma yakin oluyor oyle seyler. Bence bekleyin. Agriniz artarsa ya suyunuz gelirse o zaman gidersiniz
dilay_06 Simay13 pilates topu üzerinde egzersiz yaparak sıcak su altında squat yaparak hızlandırabilirsiniz
Simay13 Nermins23 kötü birsry olmaz inşallah. Bebek hareketide var az az. Zaten fazla hareketli bebek değil 1 aydan beri
Hilal2901 Simay13 nişanın parça parça gelebilir demişti bana. Akıntın olabilir mi kokulu mu veya idrar yapma da güclük çekiyor musun enfeksiyon da olabilir
Simay13 dilay_06 topum yok😁 ama comel kalk hareketleri egzersizler yapmaya çalıştım çok zorlanıyorum 2 3 kere ancak yapabiliyorum. Sıcak su ile iki kere duş aldım bugun