Sngullll
Bugun bir doktor dinledim glukoz icmeden de sekere bakila bilir die konustu, glukoz cok zararliymis. Ben 2 kez icemedim kustum yapamadim, persembe randevum var bakalim nasil yol izleyecegiz(yurtdisindayim) ilk hamileligimde istememislerdi yaptirmami