Melisamls ben 34 te bineceğim doğum için memlekete gideceğiZ. Doktorum sadece rapor verecek sakınca yoktur diye.28 den sonra doktor raporu istiyorlar zaten. Senin daha çok küçük bi sorun olacağını sanmam. Sakız falan çiğne su iç bol bol basınçtan dolayı. Kaç saat uçacaksınız o önemli kalkıp koridorda yürüyebilirsiniz.