busrayldr23 Kızlar cumartesi günü düşük yaptım. Vücut kendi atti. Doktorum kürtaja gerek yok dedi. Ama 1 hafta sonra kontrole gel dedi. Beta değerine bakılacak. Ama alttan bakmasına gerek varmı? Parça kalir mi? Baktirmalimiyim?
Mavimi busrayldr23 buna üstten de bakabilir görmek için bende düşükten 10 gün sonra sdece üstten baktılar kan almadılar bile
defnezumram busrayldr23 ben düşükten 1 saat sonra gttim kan değerlerime baktı alttan içeriyi muayene etti parça var mı diye kalmamıştı bişeyde zaten ama alttan kontrol üstten daha iyi bunda bence
busrayldr23 Mavimi banada üstten baktı bişey yok dedi. Ama şimdi farklı bi doktora gidecem. Bakmasına gerek varmi bilmiyorum
busrayldr23 defnezumram benimkide ustten etti. Kurtaja gerek yok dedi. ama şimdi farkli bi doktora gidecem. Alttan muayene için korkuyorum. Gerek var mi bilmiyorum
Mavimi busrayldr23 üstten baktıysa ve güzel dediyse sorun yoktur diye düşünüyorum ama yine de baktırın içiniz rahat olsun alltan muayeneye de gerek yok üstten de görüyorlar ♥️
defnezumram busrayldr23 alttan muayenede hiç bişi yokki canım çubuk ultrasonu içinde gezdirip bakıyorlar hemde içerde bi sıkıntı var mı yok mu net bakıyorlar benim yumurtalıklarıma falan bakmışlardı o zaman