Pnr_KMRC1 Happymm şuan ayaklarım yanıyor 27+3 haftalık oldum sıxaklar başlayınca napıcam bilmiyorum buz kovasıyla falan gezeriz heralde😁
Pnr_KMRC1 Nur_50 hayırlısı olsun rabbim gönlünüze göre versin cnm ilerleyen haftalarda ayaklardaki üşüme yerini ayaklardan ateş fışkırmasına bırakıyor haberin olsun ☺️ sağlıklı olsunlarda ben razıyım bu tarz şeylere hoş görüyorum🌸🫶
Betulnnmz Nur_50 normalde ellerim ayaklarım sıcak olduğu için uyuyamam hamileliğimin başında ayaklarım hiç ısınmıyordu 1 çorap 1 patik giyiyordum yine ısıtamıyordum haftam ilerledikçe düzeldi şimdi yine sıcak olduğu için yatamıyorum 😃
Nur_50 Betulnnmz Sağlıcakla kucağınıza alın inşallah.😃Etrafımda öyle dedi erkek diye ama sağlıklı olsunda önemli olan o.🙂
Betulnnmz Nur_50 tabiki başta sağlık vatanına milletine bizlere hayırlı evlat olsunlar inşallah 😊 sağlıkla gelsin bebeğiniz 🌸