Zhraagk ilaç olarak rennie ve gaviscon şurup. Ayda 4-5 şişe bitiriyorum 😂 Doğal yöntem dersen de günde 1-2 sade soda , günde 5-6 bardak karbonatlı su. Bunlar bende işe yarayan çözümler yine de hepsi bikaç saat durduruabiliyo. Suyum fazla şekerim var ondan çok yanma oluyor bende