semamss Herkese merhaba 25. Haftamdayım ve bebeğimin tekmelerini sadece akşamları yatarken hissedebiliyorum gün içinde hiç hissetmiyorum. Sizin nasıldı?
Glfdnkygsz semamss o haftalarda benimde öyleydi ama 27 haftalık olduk artık daha yoğunlaştı gün içinde daha çok hissediyorum uygulamada da en aktif olduğu hafta 27-32 haftalar yazıyordu doğru gerçekten
anapanda12 semamss gün içinde çok yoruluyorsan normaldir bende sabah ve gece yatarken hissediyordum şimdi 33deyiz her an hareket ediyor
Elenora semamss gün içinde anneler ne kadar hareket ederse bebekler o kadar uyuyormuş yani hoşuna gidiyor nabz düşüp sakin olunca o hareket ediyor benimde öyle
Melikesvg semamss anne karnındaki sıvı hareket ettikçe bebekte uyku yapıyor. Biz hareketi bırakınca bebek uyanıyor bu nedenle geceleri daha hareketli oluyor ben 22. Haftadayım benim hala geceleri kıpır kıpır gündüz tık yok ☺️