SimgeAkyildiz1805 Merhaba ben iki gün önce yaptırdım 349 çıktı bugün yaptirdim 670 çıktı sizce güzel artmışmı yoksa daha çok mu artması gerekiyordu
Mervoll SimgeAkyildiz1805 adet günün nezamandi canım .benim bugün adet günüm dün beta yaptim 413cikmis
Merve1954 İki katı şeklinde artış olması gerekiyor seninki de öyle olmuş Rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin 😊
SimgeAkyildiz1805 Mervoll benim adet günüm bu ayın 1 ydi 3. Günü geçti baktım hala olmuyorum kan verdim ilk 349 çıktı 2 gün sonra tekrar yaptırdım 670 çıktı
SimgeAkyildiz1805 Ftmlhn doktor normal artmış dedi 2 hafta sonra gel dedi ama tekrar mi vereyim 2 gün sonra kan
Ftmlhn SimgeAkyildiz1805 ben biraz pimpirikliyim 3 kez verdim içim rahat etsin diye için rahatsa boş yere verme canım