Beybi146 Kızlar 34. Haftamdayım kulağım ağrıyor ve çok kaşınıyor dayanamıyorum bazen kbb gitsem bakıp ilaç verirler mi ona göre acaba yaşayan var mı bu durumu
esraEb Beybi146 20 lik dişte olabilir. Ben de kulağım ağırıyro sanıyrodum dişim patladı 😤meğer onun ağrısı imiş. Patladıktan sonra ağrısı geçti.
Mirayikra Beybi146 20 haftalıkken benimde aynı şekilde çok ağrı vardı gittim doktora antibiyotik verdi geçti çok şükür şuan 36haftalik olduk
Mirayikra Beybi146 hap verdi ve kulağımı temizleyip krem sürdü 2gun su deydirme dedi 4gun de antibiyotik hap kullandım