Armilella Merhaba eşimle önceden tatil ayarladık 32. haftada tatile çıkıcaz zevk alırmıyım güzel olurmu okadar para vericez birde giden tecrübesi olan benimle paylaşabilirmi acaba
Aslibali Armilella bu arada çok agirlasiyorsunuz ben yataktan kalkamıyorum mesela. Çok zor hareket ediyorum:/
Birprensesannesi2525 Armilella 32 deyim mide yanmaları yeniden başladı resmen ne yesem boğazımda kalıyor sanki 🤦🏼♀️ agirlasma için bir şey diyemem vücut dinamiği yapinizla alakalı ama uçuş yasağı var diye biliyorum bu haftadan itibaren
Aslibali Armilella evet. Benim fena sırt agrilarim var. Bir de seyahat kısıtlaması oluyor. Sen doktoruna konuş.
Zereniim 32de o kadar ağırlaşmıyorsun ki tatil adı üstünde dinlenmeye eğlenmeye gidiyorsun İmkanım olsa giderdim düşünmeden Parol içersin ağrın olursa birde bol su içmeyi ihmal etme canım
Armilella Zereniim ya içimi tahatlattınız çok teşekkürler paramız boşa gidermi die düşünüp duruyordum
Eylul1992 Elbette biraz ağırlaşma oluyor ama imkanım olsa şuan bile bi kaçamak yapmak isterdim 35 deyim. Tadını çıkarmaya bak bence 😍
Giz15 Bende 30 haftalığım bu hafta sonu kaçamak yapacağız uçakla gidilecekse doktordan belge alması yeterli o tatil havası iyi gelecektir eminin ben deniz kıyısına gidince canlanıyorum çünkü 😂
gl12cn34 Armilella ağırlaşsanız bile evde olmak daha zor . Tatilde temizlik derdi yok kahvaltı akşam yemeği falan uğraşmak yok. Miss gibi olur bence keske 3. Trimesterı hep tatilde geçirsek 😂
Demett__ 29 haftalığım şuan tatilden yazıyorum 😂 kesinlikle gitmelisin eğer hamileliğin rahat geçiyorsa hiç üzülme boşa gitmez 🥰
Demett__ HZLA gayet rahattı istanbuldan izmire gittik saat başı durup bi iki tur attım hiç zorluk yaşamadım😊
Aysedugme 32+2 de gittim 3 gün çok güzeldi sorun yaşamadım doktor riskli bir durum yok havuza girme yeterli dedi ☺️ Çok sıcakta kalma bol sıvı tüket dedi