Hacerozcn babyasyanil vallahi ben gebeyim diye bisey yapmiyolar agladim bagirdim ama nafile suan da aci cekiyorum hastaneye gitmiyorum cok canimi yakiyolar
babyasyanil Hacerozcn ben gebeyim diye direk aldılar başka çözümü yoktu. Kadın doğum doktorumun onayı ile yaptırdım. Devlete mi gidiyorsunuz
Hacerozcn babyasyanil ben bi arastiraym o zaman ya mutlaka doktorla goruseym insallah uyustururlar bi dahakine yoksa kalbim durcak gibi oluyo Rabbim yasatmasn ya Allah cumlemize acil sifalar versn💖
Bsrakaraboga babyasyanil niye hemen genel cerrahiye gidip acilden apseyi bosalttirabilirsin benim hemen boşaltmislardi çünkü dayanılmaz bi agrisi var
babyasyanil Bsrakaraboga bosalttırdım zaten alt yorumlara bakın❤️ biraz sızlıyor sadece apse acısından iyidir
Bsrakaraboga babyasyanil insallah ameliyat sonrası kolay olur ben bekarken oldum dikisler tutmadi ne çekmiştim 1 bucuk ay 😒
babyasyanil Bsrakaraboga doğumdan sonra bakacağız dedi doktorum bakalım inşallah hemen nüks etmez cok korkuyorum 😔 bu apse boşaltmanın acısı kaç güne geçer oturamıyorum uyurken falan sızlıyor
babyasyanil Bsrakaraboga benimki bayağı büyük bi apseydi demekki o yüzden ağrıyor. Birde kesik icine bişi koymuş tampon heralde oda acı yapıyo olabilir. Yarın pansumana gideceğim acımaz inşallah
Eyeyli42 babyasyanil aynı durum bende de oldu çalışıyordum sızısından duramadım sol kalçam tammen şişmişti kadın doğum doktorumdan izin çıkarttım kesi atıp için boşalttı 10 günde rapor yazmıştı
babyasyanil Eyeyli42 evet fark ettim dünden beri sızlaması azaldı oturamıyordum. Ne zamana kapanır tahmini yara
babyasyanil Eyeyli42 iyi geceler bir sey soracaktım 😔 bu süreçte duş aldınız mı? Ben su geçirmez bant yapıştırıp almak istedim ama yara sızlıyor bir şey olur mu acaba korktum biraz
Seyma_erkan27 babyasyanil Allah yardımcın olsun canım çok zor birşey. Hamileyken ne yapılır yada doktor ne yapar önerir bilmiyorum. Ben 3 defa amaliyat oldum kıl dönmesinden çok zordu 🥲🥺
babyasyanil Seyma_erkan27 benimde apseyi boşalttılar lokal ile canımdan can gitti doğumdan sonra bakcaz hal çaresine😔