Kızlar ben 26. Haftamdaayım. Ve ilk günden beri oksopar iğne kullanıyorum ama bunu bi türlü kendime vurmayı başaramadım öyle fobim varki. Ya eşim buruyo ya kendi sağlık ocağıma ya da hastanelerde öyle sürünüyorum her gün. Bazen elime alıyorum vurcak gibi oluyorum yok başaramıyorum. Bugün işim dolayısıyla başka bi semte gittim. Yakınlarda hastane yoktu sağlık ocağı buldum. Durumumu izah ettim kendime vuramadığımı o anda mesaide olduğumu vs. Bi hemşire vardı öyle ukala öyle terbiyesiz davrandıki
Bana yüzüme bile bakmadı normalde onu yicek biriyim sırf muhtaç olduğum için sesimi çıkaramadım ama yinede vurmadı yanındaki diğer hemşire sanırım mahcubiyetimi anladı beni doktora yönlendirdi ama gerçekten doktorda hakkınızı helal edin vs dedi gerçekten vuramıyolarmıs bide oksopar masum bi iğne değil ya tabi onlarda sorumluluk almak istemediler kesinlikle hak veriyorum. Bende ağlayarak resmen koşarak gittim kendimi tutamadım bilmiyorum tavır o an gücüme gitti hatta arkamdan üzüldüler ordaki diğerleri.Ama o hemşireye bugün hakkım geçtiyse asla hakkımı helal etmiyorum kendimi uzun zamandır bu kadar kötü hissetmemişştim. Sağlıkçılara şiddete hep karşı çıktım hala da bunu yaşamama rağmen bunu doğru bulmam ama öyle sağlıkçılar varki Rabbim böyle davrananların aynısını yaşatsın yaşatsınki anlasın