nuzunismail Hdndns12- İlk hamileliğimde 3. Aydan itibaren lierac kullanmıştım çok memnun kaldım tek çatlağım dahi olmadı. Şu an ikinciye hamileyim 30. Haftadayım aklıma geldikçe kullandım 😬 yoğunluktan ama yine de olmadı şimdiye kadar çatlak falan
Gkee Hdndns12- lierac kullandım 4 aydan itibaren kalçalarım çatladı sadece hala kullaniyorum ama ne surersen sür yapıyla alakalı yine oluyor
1aysenurrr Hdndns12- 3. Aydan itibaren lierac kullandım birtane çatlağım olmadı diye seviniyordum şuan 39. Haftaya giriyorum çatlamaya başladım son hafta golünü attı😌🤦🏻♀️
Tugder Ben badem yağı susam yağı ve Hindistan cevizi yağını kullandım ama düzenli kullanmadım hatırladıkça sürdüm ya da karın büyüdükçe kaşınınca sürdüm . Hiçbir yerimde tek çatlak ol olmadı . Ama benim annem ve ablamda da olmamış genetik sanırım.