Bence tek bakman daha iyi zaten. Yanında biri olursa ona güvenip elini ayağını çekersin o gittiğinde çok daha zorlanırsın. Ama baştan tek bakım kendi rutinini ayarlarsan çok daha iyi olur. Baktın çok yorgunsun falan o zaman ara babanı anneni 2 3 dinlen. Ben kızıma ve ikizlerime tek bakıyorum kimse kalmadı yanımda çünkü düzensiz yapamam biri kalırsa düzen olmuyor