reinamm Kızlar çamlıca medipolle konuştum. Normal doğum 1250 sezeryan 1550😳 normal doğum için 1 gece sezeryan için 2 gece yatış, bebeğin ilk kontrolleri, annenin tahlilleri hepsi fiyata dahil😱 yeni olduğu için böyle ve fiyatlar marta kadar artmayack. Ayrıca 4 tane kadın doğumcusu var haberiniz olsun😍😍 bu nimetten faydalanın bence. Yakında orann da fiyatları uçar:):):)
Minnoslar reinamm kadriye hanıma gidiyorsun dimi? Doğumun ne zaman ? Doğumdan sonrada tecrübelerini alırız artık😊 doğumda nasıl bir hastane acaba
Semaozturk Valla fiyat cok iyi ben fatih mahallesi medipole gidiyorum normal dogum 1550 sezeryan 2950😔
UmmuHafsaSehle reinamm ayette diyo raina demeyin unzurna deyin diye , ama reina ne demek bilemedim 🤗😁