Meneksedemir Mutluanne-23 çok haksız yorgun hissediyorum fazla ayakta kalamıyorum tansiyon düşüklüğü var ama genel iyiyiz şükür ❤
MMad Mutluanne-23 18+1 de kesin o olduğuna emin oldum ama daha öncede hissediyordum sadece çok bekirgin olmadığı için emin değildim 🥰
MMad Mutluanne-23 ben de şimdi post açtım çok fazla hissediyorum bu niye diye hissetsen dert hissetmesen dert 😅
Hanifemir @Mutluanne-23 Manisanın neresindensiniz kızlar☺️ Biz 34 haftalık şimdilik herşey yolunda heyecan başladı🥰