Kızlar 2 kez tüp bebek yaptırdım ilkinde artışlarım çok güzeldi 1600 leri gördüm ama sonra kimyasala döndü. 2. De tuttu 10. Gün 144 12. Gün 337 yi gördüm bugun 14. Günümdü baktırmadım pazartesi içinde dr kese randevusu verdi sizce pazartesiyi mi bekleyeyim yoksa beta baktırmaya devam edeyim mi gene kimyasal olacak diye korkuyorum.