Hnd3535 Dilannnurse ben yeni hamileyim normal raporlarımı aldım şimdiye kadar. İnşallah bundsn sonra heyet almak istiyorum. İlk bebeğimi kaybettim 21hftalıkken. Buda tüp bebek riskli kanamalı geçiyor inşallah alabilirim 😥