Tubatgn nurs2103 Orada doğum yaptım ama özel doktor tercih etmedim, poliklinik hastasıydım? Sorunuz ne ise yardımcı olabilirim.
Didemdidemm Esross10 bende üniversite hastanelerinin özel poliklinigine gitmek istiyorum ama hiçbir bilgim yok nasıl yapabiliriz randevu işlerini
nurs2103 Tubatgn odalarda duş var mı kaç kişi oluyor doğumunuz normal mi Sezeryan mı acaba bide çalışanlar nasıl
Nrdnot Tubatgn benide doğum hikayenize etiketlermisinşz baktım bulamadım da bende cebeci tıp fakültesine gidiyorum merak ettim
Tubatgn nurs2103 3 tip oda var Ben vip oda tuttum canım odaları büyük Evet duş mevcut Normal doğum yaptım Hastaneden memnun kaldım. Bütün hamilelik sürecim tıp fakültesinde geçti. Profilimde doğum hikayem ve hastane memnuniyetim var okuyabilirsin 🥰
nurs2103 Tubatgn teşekkür ederim vip oda için önceden mi tutmak gerekiyor yoksa doğum olacağı gün müsait oda bulabilir miyiz birde doktorunuz kimdi muayine olduğunuz doktor mu girdi doğumunuza
Tubatgn nurs2103 Özel doktor tutmadım Gereksiz gördüm çünkü doğuma prof ve ebeler giriyor Gebe polden devam ettim Eğernormal doğum yapacaksanız doğumun olduğu gün odayı tutabilirsiniz Tamam etiketliyorum🤩
Didemdidemm Tubatgn merhaba benim gebeliğim riskli olduğu için özel doktor tutmak istiyorum. Süreç nasıl ilerliyor bilginiz var mı hastaneye gidip direk görüşebilir miyiz .
Nrdnot Tubatgn merhaba tekrardan cebecide haftaya detaylı usg var görüntü veriyolar mı acaba onu merak ettim birde nasıl oluyo kaç dk sürüyor ?
Nrdnot Tubatgn renkli vermiyolar mı bende oraya gdiiyorum doktorum özel ama detaylı ultrasonu radyolojide çekincez inşallah verirler