Papatya07- Kızlar kan sulandırıcı iğneyi devlet hastanesindeki doktor mu yazabiliyor yoksa özeldeki doktorada yazdırabilir miyiz ? Normal alınca biraz pahalı oluyor herhalde
Mrsfly Papatya07- özeldeki doktora yazdırabilirsin sgk dan kayıt açıp, ben rapor yazdırmıştım. Bittikçe sağlık ocağındaki doktorum rapor doğrultusunda yazıyor eczaneden alıyorum
Papatya07- Gns-gur teşekkür ederim canım doktor aslında devlette ama ben özeline gidiyorum oradada yazabilir herhalde
Fatosyksl Eczane de çalışıyorum canım, aile hekimin uzman doktorsa yazar ve sgk öder değilse hastane de yazdırman gerekiyor. Bende kullanıyorum aile hekimim uzman doktor yazdırıp alıyorum
Papatya07- Fatosyksl uzman doktor canım kendi doktorumada sorcam ama olmazsa aile hekimimden rica ederim normal almaya kalksam ücreti nasıl peki
Fatosyksl Papatya07- aile hekimin de uzman olması gerekiyor canım olmadı rapor çıkartırsın üç aylık alırsın her ay yazdırmak zorunda kalmazsın. Fiyatı 400 küsür canım