gokcesgoktas Kızlar merhaba 18+3 olduk bugün ultrasona girdik bebek hafif yüksek damak dedi ama gülerek dedi ve annesinin dudağı gibi dedi hani ciddi birşey olsa söylerler değil mi? Yaşayan oldu mu🥲
Pnr_KMRC1 gokcesgoktas ilk defa duydum ama gülerek söylemiş doktor ciddi bişey değildir sizin dudak ve damak yapınıza benzetmiş önemli bişey olduğunu düşünmüyorum yazdığınızdan anlaşılan o sizde kendinizi boşuna strese sokmayın 🫶🌸
gokcesgoktas Pnr_KMRC1 tavşan dudak diye de geçiyor aslında bizim ailemizde var öyle bir hastalıkta bir yakınımız korkuyorum o yüzden öyle dedi ya 🥺
Pnr_KMRC1 gokcesgoktas o kadar değildir küçücük bebeğin damağı hafif önderir detaylıya mı girdiniz detaylıda daha net görünür çünkü hiç kötü düşünmeyin bence gülmüş zaten ciddi bişey olsa gülmez
Pnr_KMRC1 gokcesgoktas detaylıda çıkar çıkmasada siz sorun bence hiçte kafanıza takmayın rabbim sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inş 🤲🌸