Caglaermis1 Kızlar biz kızımla 30 haftalık olduk fakat şöyle Bi sorunumuz var kasıklarda ağrı başladı ve lavabo ihtiyacım oldunda vajinada aşırı ağrı oluyor yürüyemeyecek kadar bunlar normal mi şuanda?
Nrcndmr Caglaermis1 Merhaba , ben de 29+4 üm , burada bekleyeyim 👆 Özellikle bugün çok fazla sol kasıgımda gerilme gibi bir ağrı ve vajinada bıçak saplanması gibi bir ağrı hissettim birkaç kez 🙄 Özellikle ayakta fazla kaldigimda oluyor , umarım normaldiirr
yasolinko Caglaermis1 ayy bende 30+4 üm ve 30. haftanın basından beri aynı şikayetler bendede var kasıklarım sızlıyor en son gittiğimde bebeğin bası bi tık aşağıda demişti baskı oluyo sanırım🥹
yaseminaltintas Caglaermis1 Ayni sekilde hareketleri artti cis gelince cok zorlaniyorum bazen tuta tuta gidiyorum kacirmiyim diye bide cati agrim var 25ten beri
Ipektoss26 Bende 29+4üm yürüyüş yapmaya çıktığımda karnım taş gibi sertleşiyor düşük tempoda bile neden olur sizce :( yarım saat zorla yürüyebiliyorum