Kızlar selam tam 1 ay önce sezaryen doğum yaptım normal iyileşmiştim ama dün ve bugün dikişimin sağ tarafında bir rahatsızlık var yırtılmış gibi sanki iç dikişim bu arada üst dikişim yapıştırma zaten ve şişlik var sağ tarafımda yürürken ağrı yapıyor ilk sezaryenli halime döndüm sanki iç dikişimi hissediyorum doktoruma yazdım ama cevap vermedi sizce acile gideyim mi başına böyle bişey gelen var mı ya
Not dikişimde çok değil ama yine de yırtılma hissi acı ve doluluk hissediyorum oturup kalkarken zorlanıyorum kaplumbağa gibi yürüyorum