1996snl mine1005 ben Kaan koymaya karar verdim okadar isim arasın da içime sinen bu oldu uras da çok gzl isim eşim istemedi Uras ismini
mine1005 adileeozden doruk ismini bende düşündüm benim bide kızım var buğlem deniz adı genellikle hep deniz dediğimiz için doruk güzel olur dedim ama eşim kabul etmedi 😀😀😀
Mrvgul Doruk ismi bi sayfada iyi duymamıştım zirve anlamında flan ya çocuk taşıyamıyor hiperaktiv oluyo flan demişlerdi
Mrvgul Haftada bizde hala isme karar vermiş değiliz abişimizin ismi Ömer Sefa 🤔aklımızda olan isimler Asil Taha Arda Meriç Kerem Aras Yaman
Eylempyrz Biz oğlumuza Poyraz Ege ismini koyacağız, ben göktuğ ve Aden de çok beğeniyorum , bikaç da öyle örnek vereyim Arel Çağlar Yiğit Oğuz