Zhraagk
Bendede olmuştu doktoruma sormuştum kontrol etmişti doktorum bol su içip tuvaletim gelince tekrar doktora gözüktüm rahmimde sıkıntı olup olmadığına bakmıştı çok şükür sıkıntı yoktu bol su içmem gerektiğini ve gaz yapacak yiyecekler yememem gerektiğini söyledi kuru fasulye vs gibi sende doktoruna danışmalısın 😊