Babyseymen 13+5 günlüğüm dün gece sırt üstü düştüm kanamam Yok bişey olmamıştır diye doktora gitmedim ama karnım çok ağrıyor ve geriliyor sizce doktora gitmelimiyim ağrıdan ve gerilmeden uyuyamıyorum
Tbrk Babyseymen valla sirtinin ustune dusmussun ama sirtin agrimiyor karnin agriyor, bn senin yerinde olsam giderim sonucta can tasiyosun icinde. Grcmis olsun
GzdemOkur Babyseymen bence git ne olur ne olmaz bekleme bişey olmamıştır inşallah ama riske atma kendinide bebeğide 🙏🏻
humaninannesi61 Bence de hiç vakit kaybetme. Kanama beklemek zorunda değilsin. Geç olmadan görünmekte fayda var👍🏻