Bacılar 39. Haftam bitiyor. Bugün yine kontrolüm vardı. Bebişin başı kanalda ama çok yukarıdaymış. Kendisi artik 3.5 kilo koca bi kız olmuş. Ağzını yüzünü de göstermiyor. Açıklık da 0. Nst terrrrtemiz . 0 sancı. Ama benim çok ağrılarım var. Doktor da ne diyeceğini şaşırdı. Şuan denemeye kalksak 3 gün suni sancı alsan yine de sezeryana döner, bebek cok yukarıda dedi. Adacayi, ahududu yaprağı çayı deniyorum. İçimde ananas ve hurma ağacı çıktı. Akşama kadar plates topuyla yuvarlaniyorum. Cuma tekrar kontrolüm var. Napıcam ben tavsiyesi olan var mı . Sezeryandan çok korkuyorum 🙄