Senayuzuntas Kızlar bugün bebegimin 690 gram oldugunu ögrendin sizde durumlar nasıl az mı cok mu bilmiyorum
Kumsalakkus Senayuzuntas iyi bence ben 25 haftada 800 grmdi bebek ler cabuk alıyor artık bide doktor iyi dediyse iyidir
gizcansen Senayuzuntas evet normal 😍 benim de o haftada 700 gramdı. Şimdi 28. haftadayız 1300 geldi minnoş kızım 💜