IKRAM_01 Kızlar sat 17 nisan fakat afedersiniz ilk birlikte 29 nisanda oldu. 25 mayısta kese görüldü bugün de acile gittim bebek görünüyor ama çok küçük 10 gün sonra kalp atışına gel dedi. Yorumlarınızı bekliyorumm
Eyluladam15 IKRAM_01 pek bilgim yok ama adetime 6 gün vardı teste çıktı adet günü kese gördük 1 hafta sonra gittik kalp atışlarını duyduk ama çok derinden geliyordu
IKRAM_01 myprincessgirl Yaaa ciddenmi 🤗🤗 peki normalmi sezeryan mi benim kucağıma almak nasip olursa 3. Çocuğum olacak ilki normal 2. Sezeryan oldu buda sezeryan olacak Allah izin verirse