melikee16 Merhaba kızlar. 35+3 günlük hamileyim. Yarın doktor kontrolüm var ama yine de aklıma takıldı sormak istedim. Ayağa kalkınca yürürken iğne batması gibi ağrı giriyor özel bölgeye doğru. Yaşayan var mı acaba yaa?
Susam-21 melikee16 bende 36+6. Gündeyim bende de oluyor hatta bazen bebegin elleri mi acaba diyorum 😀
melekustundag melikee16 35+2 bende de oluyor hele ki çatı bölgemde sanki kemikler kıtırdıyor oturup kalkarken ikinci gebeliğim ilkinden böyle bişey yaşamamıştım doktoruma sordum normal bebek aşağıda olduğu için baskı yapıyor dedi
melikee16 Susam-21 ya beni korkutuyor bu durum. Ayağa kalkmak istemiyorum. Bide beraberinde tuvaletim geliyor 😃
Susam-21 melikee16 bebek büyüdükçe normal bu durum baskı yapıyor bende başta korkuyordum alıştım artık duruma içinizi Ferah tutun 💐
melikee16 melekustundag bende yarın doktora gideceğim bakalım ne diyecek. İlk oğlum 35+5 te doğmuştu korkuyorum bende ondan dolayı🥲
melikee16 Susam-21 yarın bir doktora gideyim bakalım nst ye illaki bağlayacaktır. Anormal bir durum varsa orada gözükür zaten 😊