Merve997788 Merhaba arkadaşlar 18+4 üm şuan ve sol tarafımda titreşim gibi dalgalanma oluyor uçuşma hissi sizce bu Bebek hareketi mi ve neden hep sol tarafımda oluyor bebek hareketiysede hiç sağ da ortada hissetmiyorum hep sol normal mi surekli sol da olması
Serenayyyyyy Merve997788 bebişin hareketi cinsiyeti belli mi genelde sağ tarafa kız bebek sol tarafa erkek bebek toplanırmış
Merve997788 Sevval0308 teşekkür ederim canım 🥰sol da olması normal öyleyse başlarda değil mi cinsiyeti erkek
Merve997788 Serenayyyyyy erkek cinsiyeti sol da olması bu yüzden normal mi diyorsunuz başlarda büyüdükçe değişir yeri herhalde
Serenayyyyyy Merve997788 normal tabiki nerde rahatsa oraya yerleşiyolar minikler🥰 bizde 20 haftalık olucaz bazen sağda sıkışıyo bazen solda😀