sekerinannesi_ Merhaba hanımlar. Henüz çatlaklarım yok ama önleyici olsun diye şimdiden Bio-Oil çatlak önleyici yağ aldım. Ama içeriğinde zararlı bir şey var mı soramadım. Bunu kullanan var mı? Ürün nasıl sizce? Kullananlar varsa yardımcı olursanız sevinirim.
adatuna sekerinannesi_ ben gündüzleri biooil akşamları lierac kullanıyorum ikisinin de içeriğini temiz olarak biliyorum. Meme, karın, kalça, üst bacaklara bol bol kullanıyorum