AnnesiyimM53 özel takipli olduğum için galiba maalesef e nabizda goruntulenmiyor ben de çok araştırdım ama bulamadım oralardan ☺️ Geçende de konuşmuştuk canım sen bütün taramalarını yaptır doktorun en iyisini bilir zaten. Benim ilk gebeliğim bir sorun gözükmüyor ama doktorum her seferinde %90 sağlıklı bir bebek ama biz burda herşeyi göremiyoruz gerisini Allah bilir diye söylüyor çok da haklı O’ndan gelen başım üstüne zaten 🙏🏻