Kızlar bugün 34 olduk 3 gün önce ishal ve midede gaza yol açan sıkışma hissi ve hazımsızlık var. Bugün de devam ediyor ve sırt ve bel ağrım var arada da karnımın alt kısmına sancı giriyor. Bu belirtileri yaşayıp doğua giden var mı aranızda? Boş yere doktora gidip saatlerce beklemek istemiyorum da