Kızlar merhaba aklımı karıştıran birsey var size danışmak istedim.. bugün 39 haftalık oldum muayene oldum doktor bebek kanala inmemiş normal doğum zor olur ama haftaya bekleyelim bakalım yoksa suni sanciyla destekleriz olmazsa sezaryana alırız dedi şimdi sorum şu kime sorsam suni alma boşuna o acıyı çekme sezeryan ol diyorlar eşim de dahil bazısı da suni versinler dene diyor haftaya salı kesin hastaneye gidiyorum doğum için ne olacağını ne düşüneceğim bilmiyorum..