Kızlar bugün 34 olduk 3 gün önce ishal ve midede gaza yol açan sıkışma hissi ve hazımsızlık var. Bugün devam ediyor ve sırt ve bel ağrım var arada da karnımın alt kısmına sancı giriyor. Bu belirtiler ile doğuma giden var mı aranızda? Doktora boş yere gidip saatlerce beklemek istemiyorum daha çok yoruluyorum çünkü