Haftaya doğumum olacak nasipse ve salıya kadar gelmezse bebiş suni sancı verilecek. Bu süre içerisinde hızlandırmak için neler yapmalıyız? Bildiğim sıcak su, bol yürüyüş,merdiven inip çıkma gibi başka neler yapmak gerekiyor bilen ve yaşayan varsa yazabilir mi? 😇🥹