Arkadaşlar 8+1 gebeyim geçen gün doktora gitmiştim karnımda ağrılar oluyor dedim Endol verdi bugün ilk kez makattan kullandım az önce kahverengi lekenleme gelmiş bu ilaçtan olabilir mi ? Karnımda biraz ağrıyor acaba düşük mü yapıyorum en son cuma günü gitmiştim hiçbir sorun yok demişti doktor 🤦🏻♀️😕