Aslihan21 benim de çok stresli olduğum birkaç gün dediğiniz gibi olmuştu, hatta hareket etmiyor diye aşırı endişelenip ağlamıştım falan🤦🏻♀️ sonra normale döndü, ama sizin içiniz rahat değil gibi, belki bi acile gidip nst çektirseniz iyi olurdu. Haftanız ilerde çünkü, geliyor olabilir💃