Ben 2 hafta önce sezaryen doğum yaptım filtre nescafe koy kendine bolca iç ondan verdikleri anestezinin yan etkisini azaltıyor içmezsen baş ve bel ağrısı oluyormus ben bunları çekmedim kahveye dayandım çünkü.Bitter çikolatada koy çantana. İlk gaz çok önemli sezaryen doğumda onun için kayısı hoşafı yap götür (püre haline getir ama hoşafı) yanında bolca onuda iç çok faydasını görüyorsun Rabbim hayırlısıyla evladını sağlıklı sekılde kucagına almayı nasip etsin🤲🏻🌸🥰