32 haftalık hamileyim geçen cuma biraz sancilandim 3 tane serum takıldı sancılarım kesildi cumadan beri rahatim ama bel ağrıları beni çok etkiliyor birde kasıklarım da ara ara sancılar oluyor benim ikinci gebeliğim ilkinde 41 haftalıkti doğum yaptim ama hiç böyle sancı falan yaşamamıştım o yüzden sezeryanla doğum yapmıştım bu gebelikte sanciyi görünce korktum erken doğacak diye korkuyorum acilmam falan yok hareketleri de kalp atışı da hep normaldi ara ara sancı olması normal mi bu haftalarda erken doğsun istemiyorum mümkün olduğunca dinleniyorum haftaya kontrol var korkuyorum